Deletedmom138 bi şurup verdi geçen ay hiçbir faydası olmadığını söyledim tozlu bir ilaç yazdı onda da 3 aydan önce kullanmayın yazıyordu nettende baktım yorumlara çoğu kişi 3 aydan önce kullanılmamalı demiş doktoruma bunu söyledim ama kullan sen dedi güvenemedim kullanmadım onu da