Emsu4848 ben doğal sancıyla dogum yapmadım suni sancıyla dogum yaptim ama bildiğim kadarını söyleyeyim internetten okumuştum dogum sancısı belirli aralıklarla devam eden sancidir 1-2 sancidan sonra azalma veya ortadan kaybolma olmaz aksine zaman geçtikçe sıklaşır ve 2-3 dk kadar sürer. Bir anlık değildir yani.