hlleda Kız bebek diyenlerde ense kalınlığı kaç çıktı acaba ? Bizede 12+3 te ense kalınlığina göre kız hissediyorum dedi doktor haftaya 16+3 olucaz inşallah o zaman kesin öğreniriz 🥰