Beyzaercan Kızlar merhaba , doktorum benden idrar kültürü istedi nasıl yapıldığını bilen varmı , dahamı detaylı bakılıyor . Normal idrar verdiğimiz gibi değil mi?
Emineomer Beyzaercan hayır canım normal idrar verdiğin gibi değil idrarının ortasını kaba yapıyorsun yani ilk önce biraz yapıp orta kısmını kaba yapman lazım
Sedahmettt Beyzaercan ben 21 haftaligim şuana kadar 3 kez yaptirdim. İdrarda mikrop ürüyor mu diye bakılıyor ona göre ilaç veriliyor canım. 3 gün sonra çıkıyor sonuçlar
SedaveSusam Beyzaercan aynı şey canım biraz dışarı yapıp sonra kaba yapıyosun normal idrar testinin detaylısı enfeksyon için istiyolar
Guldenece_2525 Beyzaercan idrar kültürü idrar yolu enfeksiyonlarında idrarda bakteri üremesi varmı,varsa eğer hangi antibiyotiğe duyarlı veya dirençli olduğunu tesbit etmek için yapılır.eğer üreme çıkarsa bakteri cinsine göre antibiyotik tedavi başlatır doktor.sonucu 2 veya 3 güne çıkıyor.
Beyzaercan Teşekkür ederim kızlar 😘 bende ileri derecede enfeksiyon çıktı hiç gecmiyor bol su içiyorum 27 haftalık hamileyim
Oyku10- Beyzaercan bende yaptırmıştım tuvaleti yapmadan önce o bölgeyi güzelce suyla temizliyosun sonra idrarın bir kısmını dışarı yapıp daha sonra kabın içine yapıyorsun
Serap0733 Beyzaercan ilaç kullandm geçmedi doktorum hamılelerde +3değer olur dedi bi şey yazmadı bi daha
Esraaydn21 Beyzaercan benden ıdrar testi ıstedı yaptırdım. enfeksıyın cıkmıs ıdrar kulturu ıstedı bende yaptrmadım onun yerıne ılac vermıstı gece ıc uc saat tvlete cıkma dedi onu ıctım bol su ıctım gectı:)
Beyzaercan Oyku10- bende var canım ben anlıyorum ya , hiç gecmiyor zaten fitil vermişti gecmedi , hap vermişti o da gecirmedi bilmiyorum ne olucak böyle