Bende aslında bi yandan özel hastane arıyorum ve son haftalardayım. Normalde cebeci tıpa gidiyorum ama doğumhane tadilatta olduğu için boş odası vs yok. Doğumu başlayan bile başka yere git deyip gönderiyorlar. Ne yapicam bilmiyorum 😞 özeller de çok pahalı