Mucizemm25 Merhaba hanımlar 18+4 haftalık hamileyim iki gündür şişkinlik hissi var göbeğim çok fazla büyümedi kilo da almadım ama nefes almakta ve uyumakta zorlanıyorum bu normal mi? Afedersiniz geğirince biraz geçiyor sonra yine aynı 🤷♀️
sevgiarslann54 Mucizemm25 normal canım adet olamıyoruz onunda etkisi var hemde vücudumuz değişiyor ben 2 aylıkken gazdan dolayı sanki 6 aylık hamileymişim gibi karnım çıkmıştı geliyor öyle arada geçiyor sonra
Mucizemm25 sevgiarslann54 bilmiyorum valla çok kötü uyuyamiyorum 🤦♀️karnımda şişlik yok ama üşüttüm mü acaba diye düşünüyorum 😏