Grhn ahh keske faydasi olsaaa. Cok kullandım hic faydasını göremedim. Ve su an kursak kaynamasından ölecem. Hamileligimin tekkkk kötü yanıydı o kursak kaynaması. 37. Haftadayim hala aynı. Gece uykuları da yok. Kafam dik uyumam lazim anca boğazimin dik durmasi lazım. Soda icin geğirince geciyo bir süre sonra yine geliyo