O sarkma bendede vardı, ama doğumdan sonra doktor naptiysa o kadar yok. Vajina öyle hemen mahvolan.bi organ değil. Tekrar eski halini aldı benim. O idrar tutamamada iri bebek doğmasından yada 3 4 doğumdan sonra yıllar yıllar sonra oluşabilecek bir ihtimal.