Kızlar sağ kasigima şidetli ağrı girdi ve satlerdir geçmiyor. Ayağımı bime basamıyorum acile gittim serum verdi 2 tane koca tüp. Ultrason çekti idrar tahlili yaptı bir şey yok dedi yolladi. Orda agri hafifledo ama eve gelince yine başladı doktor yine olursa gel dedi hala Agriyor uzanırken dönemiyorum yatakta ne yapicam çok korkuyorum başınıza gelen varmı?