Ayseilker Merhaba arkadaşlar, ben 7 haftalık hamileyim . Karnımda şişlik var . Pantolonlar olmuyor normal mi ? Hiç bulantımda Yok 🙏🏻 Şükür
Demetdemircioglu Ayseilker muhtemelen gazdan karnin sistir ondan olmuyodur benim devamli olmuyodu ama gazim olduginda pantolonlarim patlicak gibi hissediyodum karnimi acitiyodu 😊
Demetdemircioglu Ayseilker tayt falan giymistim ben o donemlerde pantolon siktigi icin doktora hic sormadim simdi 21+6 haftaligim hamile pantolonu giyiyorum zaten 😊
CansuDemir Ben taytlarla rahat edemediğim için direk bi tane gebe pantolonu aldım.Rahatladım.Normal pantolonlarım oluyor ama sıksıkı oluyor ,iyi de değil.Gaz zaten genel sorun galiba.Onca yürüyüş bana mısın demiyor 😔