Kızlar eşimde siğil gibi şeyler çıkmıştı yaktırdı bende de çıktı genital bölgeme yakın kadın doğumda siğil sezaryen olursun dedi iki doktor bugun dermatolojiye gittim bunlar hpv değil et beni dedi be dondurdu şimdi aklımdaki soru eşimdeki siğilse bana bulaşmış mıdır ve sezaryan mı olmam gerekir? Keteme gidip test mi yaptrmalıyım bilenler aydınlatırsa sevınırım