[silindi] Merhaba. Bugun kontrolde kesenin şekli bozuk ve kalp atisi 70 civari denildi. Ya kese duzelir ya da dusukle sonlanir dedi doktorum. Bu sekilde olup duzelen var mi ?
pyymamm [silindi] benimde ilkte kimyasal gecirdim, ikincide de kesem olmasj gereken sekilde değildi buyuk ihtimalle düşcek dedi doktorum bir hafta sonra düşük oldu kesenin sekli düzelmedi sağlıksızdı
Busralya-Yk Hamileliğimin ilk başlarında kesenin şekli bozuktu doktor düşük olabilir dedi ama zamanla düzeldi şuan kızım 1 aylık oldu bile bol bol dinlen canım
[silindi] Busralya-Yk cok tesekkur ederim bende kalp atisini duydum ama kese sekli beni cok korkutuyor
pyymamm [silindi] kalp atısını duyduysanız korkmayın dua edin inşallah düzelir benim bebek olusmadan düştü doktor daha bebek görmeden düşcek demişti zaten bana