Btlmstfa daha hareketlerini hissedince acaba bugün niye hareket etmedi bişi oldu mu diyeceksin onun stresi daha kötü :) ama bil ki herkesin basından geçiyor ve melekler orda aslında dış dünyadan daha güvendeler. ben bazen oğlumu severken diyorum KESK’e hep karnımda kalsaydın orası daha güvenli diye :)