Kızlar selam. 37 haftalik hamileyim. Bugün kontrolüm vardı ve çatı muayenesi oldum. Bir çok hamile arkadaşın bu konuda kafasında soru ve korkular var. Konuya açıklık getirmek istedim. Saniyelik ve acısız bir muayene imiş. Hiiiç gözünüzde büyütmeyin. Doktorum kendini rahat bırak demesiyle çok rahat doğurursun demesi bir oldu. Bir aksilik olmazsa oğlumu normal doğum ile kucağıma almayı planlıyorum. Bu arada 36-37 den sonra günlük perine masajı, iceri dogru masaj yapamayanlar da saf zeytin ya da sarı kantaron yagi ile perine bölgesini yağlarsa (doğuma giderken de yaglamayi unutmayin)kesisiz doğum ihtimaliniz artar. Ya da çok az dikişle bu işin altından kalkarsınız. Belki de cati muayenemin rahat gecmesine bile sebep bu olabilir aklinizda olsun.. 🤗💙