Zeh1 Merhaba kızlar hamilelik beni çirkinleştirdi gibi hissediyorum eski fotoğraflarıma bakıyorum çok farklı olmuşum şuanda sanki sivilcelenme filan bu durum normalmı kızlar🌸
ummucan Zeh1 ya nolur böyle düşünmeyin böyle düşünenlere çok kızıyorum bana dışardan bile senin kızın olucak cnku cirkinlesmissn diyenler oldu. Ben birini bile takmadım. Ben anneym karnımda bi melek tasıyorm hiç bilmediğim bi surec ve türlü zorluklar çekiyorum bu süreçte değişmem yıpranmam çok normal. Bi mucizenin baskahramaniym. Varsın çirkin olalım beybi ler doğumdan sonra herşey gecicek nasıl olsa😎 kalanlar da meleklerimizin bize hadiyesi olucak. Eminim çok guzelsinz ama işte hormonlar😏😉
asyaa15 Zeh1 bende pek bi degişiklik olmadı sadrce kilo aldım belki bu saatten snra degişirim bilmşyorum suan 24 haftadayız
NisaMomy Zeh1 amann. Benim surat mayın tarlası gibi ama hiç umrumda değil tek istediğim bebeğimin ve benim sağlıklı olmam ve kucagıma almak, doğumdan sora düzelir☺️
Esrdmr ummucan sana gene kiz cirkinlestirir demisler sadece bana diuorlarki oglun cocugu anneyi guzellesirir kiz cirkinlestirir senin oglun olucak ana cirkinlesmissin 😑 cirkinlimi siylemek icin oglumu kiza bile cevirdiler 😂
tugba_2365 ummucan ay ağzına sağlık. Millet o kadar densizlesti ki ne dediğini bilmiyor. Kim ne derse desin su an ömrümüzün en güzel zamanlarını yaşıyoruz ❤
Osgem2019 ummucan ben abartı buluyorum mucize falan laflarını biz de bir cins hayvanız diğerleri gibi doğuruyoruz yani insanoğlunun kendini abartması gene ineklerde doğuruyor kimse bu bir mucize demiyor artı çirkinleşende var aynı kalanda güzelleşende yani şunu deseniz doğru hormonlardan sivilce çıkıyor azın burnun yüzün şişiuor doğru olan şey bu bir tek
Glnhl Zeh1 bence biz çirkinleşmiyoruz hamileyiz diye kendimizi salıyoruz. Tam tersi hamile kadın güzelleşir yanaklarına allık gelir, parlaklık gelir yüzüne, kendinize güzel gözle bakın aynada gülümseyin ve guzelliğinizin farkına varın lütfennn.
Muneweralp Zeh1 oğluma hamileliğimde pek değişiklik olmamıştı şimdi kuzuma hamileyim sırtım ve vücudumun belirli yerleri sivilce içinde burnum kocaman oldu sanki ama hiç takmıyorum napalım eski halimize döneriz elbet
pyymamm Zeh1 hormonlar değiştiği için normal, ben kendimi su an aynı görüyorum baslarda birAz sivilcelendim falan sonra düzeldi
Yenianneadayi2208 Zeh1 bende tam tersi güzelleştiğimi hissediyorum.Görenlerde aynı şeyi söylüyorlar.Sanırım erkek bebek gerçekten anneyi güzelleştiriyor 🌸
Kapade Yenianneadayi2208 keşke benim de öyle olsaydı burun büyümesi sivilce yüzüm kuruluktan soyuluyor çorak arazi gibi 😄 neyse buna da şükür tabi 😊
pyymamm Yenianneadayi2208 erkek bebek gercekten güzellik veriyo yüz ve saclar parlıyo resmen. Bende baslarda cirkinleştim gibi oldu sonradan güzelleştim yani aman aman tipim kaymadı aynıyım hatta fesat bir kuzenim var direk o dile getirdi ay cok güzellik kattı sana bebek kız güzellik alır ama seninki almamıs ne güzel olmussun dedi 😱😱 😂
Limonlusu Zeh1 bende öyle hissediyorum canım 😊 çok fazla sivilcem çıktı ve yüzüm şişti 😊 Doğumdan sonra hepsi düzelecek inşallah 🙏🏻
Yenianneadayi2208 Kapade anneliğin her anı güzel bence.Çirkinleşmek değil bu durum öyle adlandırmayın.Eminin her hamile önceki halinden bin kat daha güzel.Ama ki çevremizdeki insanlar bu dönemde bizleri çökertmeye çalışır gibi yok kilo almışsın yok burnun kafan büyümüş yok oran şöyle buran böyle demekten kendimizi çirkin hissetmemize sebebiyet veriyor.Bence her birimiz çok daha güzeliz.Çünkü içimizde dünya tatlısı meleklerimiz var, bizleri artarak güzelleştiren ☺️
Oznurrb Zeh1 bende bir değişiklik yok sanki ama şöyle bi sıkıntı var ilaçlar ve çatlak kremi sanki ten kokumu değiştirdi 🤦🏻♀️ Sürekli duş almak istiyorum kötü kokuyormuşum gibi geliyor. Eşim hayır kuruntu yapma filan dese de kendime kötü kokuyorum 🤷♀️
rumeyssa Oznurrb aynı bende öyle hissediyorum sürekli sütyen atlet değiştiriyorum . sanki tenimin kokusu onlara işliyor gibi geliyor :( sürekli banyo yapma isteği var zaten alt çamaşır hak getire 3 4 öğün değişiyor ://
Zezemeze Benim kızım olacak ama aynıyım sadece biraz kilo aldım o kadar, yüzüm aynı. 28 haftaya giriyorum yarın :)