Dibeee 14+3 de boyu 10 cm kilosu 110 gr cinsiyeti de ayni gün oğlum olacağını öğrendim🙏 elazığ da özele gidiyorum fakat bence bu biraz da doktorla alakalı gerçekten..benim doktorum şansima çok ilgili bi insan, yarim saat uğraştı cinsiyeti ogrenecez diye.bugün 15 olduk artik, sağlıkla kucağına almak nasip olsun insallah🙏🙏