Emine_ Kızlar 20 haftalık hamileyim. Bazen sağ tarafta bazen sol tarafta hatta bazen sanki ortada hareket hissediyorum. Acaba bu bebek hareketi olabilirmi? Suyum fazla biraz o yüzden bebeğime bir şey olacak diye hep tedirginim
tugcebyl Emine_ valla benim ilk bebeğim ama hareket diğer hiç bi şeye benzemiyo anlaşılıyor bebek mi değil mi başta ben de ufak tefek bağırsak hstekerketine acaba bebek mi diyodum ama sonra bi vuruyo anlıyorsun ne olduğunu 😅
Akurt Emine_ benim ilk gebeligim ve 14. Haftadan beri hissediyorum. Bence anlamamak mumkun degil :) bazen oyle bi oluyo ki afedersin gaz cikarcak gibi bagirsaklarimin uzerinde oynuyo hissediyorum :)
Nevinnn Emine_ canım.banada hep derlerdi hareket olsa anlaşılır diy3 gerçekten de öyle oldu böyle karnımın içimden sanki biri dokunuyo gib oldu ılk pıt pıt şeklinde 🙆♀️
Emine_ Akurt tamam bir hareketlilik hissediyorum ama mesela bebek sağ taraftami olur bu haftalarda yoksa sol tarafta da olabilirmi. Çünkü bazen sol tarafimda hareketlilik hissediyorum
Akurt Emine_ canim benimkinin nerde oldugu pek belli olmuyo surekli hareket icinde oldugu icin ama yururken saga ya da sola tolaniyo toplandigi zaman canim yaniyo onu biliyorum :) zaten hareket etmeyince nerde oldugunu anlayamazsin küçuk ya su an