Merhaba kızlar
Bugün ikili tarama testimin sonucunu öğrendim 1210 çıktı. Doktorum 15. Haftada dörtlü tarama testi yaparız dedi. Bu testin risk olasılıgını gösterdiğini biliyorum ama kendimi çok kötü hissediyorum. Benim gibi tarama testi riskli çıkıp sağlıkla bebişinş kucağına alan annelerden biraz moralim için destek almaya geldim 🙏🏻 İnşallah bütün annele bebişlerini sağlıcakla kucağına alır...