28 haftalık hamileyim. Saçımda beyaz var çok fazla boyatıp boyatmama arasında kaldım. Baya araştırdım. Bazı doktorlar ilk üç aydan sonra sorun olmaz doğal boyalarla diye ama yine de koruma iç güdüsünden midir nedir bilmem kararsız kalıyorum. Sonuçta ünlüler filan ya da çevremde hamile iken boyatan olmuş ve sorun yaşamamış. Doğal boya olarakta inoa saç boyasını öneriyorlar aranızda saç boyatan var mı varsa marka önerebilir mi?