Canım 25+0 da ara ara oluyordu çevremdekiler hep normal çocuk toplanıyor dediler 25+5de doktoruma yazdım kontrole gel dedi gittiğimdede aynı durum oldu nst istedi ve sancılarım çıktı bence doktorunu bilgilendir illa birşey olucak degil ama yalancı kasılmaların olabilir haftan ileri benim erken doğum riskim oldugunu gitmesem doğumun başlayacağını söylemişti ben çok pişman oldum çevremdekileri dinleyip doktoruma zamanında yazmadığıma