198723 Slm bayanlar ilk bebegim ve odasını hazırlamak istiyorum ama bi türlü karar veremiyorum kullanıp memnun olanlar varsa yardımcı olur mu Çilek,İstikbal,Meltem mobilya arasında kaldım
Gozdeakan 198723 bizde araştırdık bayağı eşimle en sonunda Çilek Mobilyaya karar verdik.Ocak başı geldi.Kurulumu ilgisi çok güzel.Ayrıca seçmemizde en büyük etkenlerden birisi kokusunun olmaması bebek için özel üretim olması.
mommyofson Ben pierre cardin lucca bebek odasını almaya gittim ama aymini mobilya tesla bebek odasını gördüm aldım oğlum için kullanışlı güzel çok beğenerek aldım
198723 mommyofson pierre cardin bonnie baktık ama eşim istemedi karar veremiyorum gold istikbal istiyo eşim oda aynı büyük yatak odası gibi ağır
Gozdeakan 198723 ben odamın boyutundan dolayı mocha serisi aldım.İki kapaklı dolap olanını aldım.Çok memnunum
198723 juliet Bende çok kararsızım ama acil karar vermem lazım çünkü hemen gelmiyo mobilyalar ve odayı düzme kıyafetleri yerleştirme de zaman alacak