Çarşamba günü sağ kasığımda bi ağrı ile acile gittim rahimde kasılma varmış tuvaletimi yapamadığım için kendimi çok sıktım zorladım ve bu yüzden oluşan bi kasılma ile karşı karşıya kaldım. 18 haftalığım daha. 2 gün yattım hiç olmadı. Bugün misafirim vardı bütün gün ayaktaydım şuan yine aynı olayı hissediyorum sağ tarafta değilde tam ortada bu sefer. Sizede oluyor mu?