Kızlar merhaba. Sürekli şehir değiştirdiğim için belli bi doktorum olamadı gittiğim yerdeki doktorlarda sürekli farklı ilaç verdi miğde bulantım için şuan 9+1 oldum ama Verilen ilaçlar ciğerlerime zarar verdiği için doktor folik asitime kadr kesti serum dahi taktırmıyor fırsat bulup kadın doğumada gidemedim 1 haftadır kullanmıyorum folikasiti zararı olurmu?