Herkese merhaba daha önceden spinal sezaryan olanlar ne gibi sıkıntısı var yada süreç nasıl acaba genele göre daha rahat olduğunu söyledi doktorum ve spinal önerdi kendisi ve birde 38+4 sizce erken bir hafta mi sezaryan için çok kararsızım beklesem mi acaba diyorum tansiyon sıkıntısı var iniyor çıkıyor 13/8 14/9 oluyor arada en son gittiğim de 3.000 kilo idi ve tabi az daha kalsın kilo alır diyorum yardımcı olursanız çok sevinirim kafam karıştı çok