tugbacelik gün içindeki bilmiyorum canım. Bana sabah akşam kontrol et hareket ediyormu diye dedi. O gün yaptığım şeye göre bazen tüm gün hareket ettiğini anlamıyorum dışardaysam koşturuyorsam falan. Evdeysem yatıyorsam çok hissediyorum. Belim ağrıuor özellikle geceleri bazen uyutmuyor hatta. Bir de yine özellikle geceleri çatı ağrım oluyor. Senin nasıl?