Merhaba anne adayları hep burda doğum hikayelerini okudum bende yazmak istedim tecrubemi memleketten kardeşim yanıma gelmişti o gün çıkıp çıkıp 1 saat dolaştık annem tursu yollamis çok yedim. Sanırım o dogumu tetikledi o gün hurma ve bol bol papatya çayı ictim karnım ağrıdıgi için gece uyuyamadım bu arada ogun ilişkiye girdik ve sıcak duş aldim sabah 5 gibi eşimi uyandırdım 5 dakikada bir sancı geliyordu ama doğum oldigunu düşünmedim erken oldugu icin hastaneye gittik hemşire enfeksiyondqn olabilir dedi tahlil verdik ve doktoru bekledik saat 8 45 te doktor geldi muayene etti 7 8 cm açıklık var dedi hemen yatış verdi sancılarım çok arttı 12 30 da dayanamadim epudural taktirdim rahatladim 13 30 da çok fena bir ağrı baskı hissettim dokundum kesesi elimin altındaydı ama inanılmaz bir agırım vardı hemşireyi çağırdim keseyi patlat dedim patlattı agırım daha çok arttı beni sandalyeyle koşa koşa dogumhanedeye aldılar doktor beni bekliyordu 3 kere ikindim sonra can parçam minik sesi çıktı çok şükür kuvese gerek kalmadı 2400 doğdu ve dikisim olmadı şu an 6 günlük mucizem bir sıkıntı yaşamadık Allah sizede böyle guzel doğum nasip etsin. 🤗🤗