Hatice2481 38+6 haftalık hamileyim erkek bebek bekliyorum. Herhangi bir belirti yok kaçıncı haftada doğum yaptınız benimle aynı haftada olan arkadaşlar belirtileriniz varmı. Zaman geçmek bilmiyor ve ben artık kuçagıma almak istiyorum.
Seda_123 Hatice2481 38+2 yim bende 1 cm açılmam var nst de sancılarda var ama tık yok 🤷♀️ bi an önce doğsun istiyorum bende arada adet ağrılarım oluyor hafif o kadar
Saadetozd Hatice2481 aynı gündeyiz 39+0 olduk bende karında sertleşme oluyo bi iki gündür ve alt bölgeye bıçak saplanıyor gibi oluyo ama doğum belirtisi sayılırmı hiç bilmiyorum
Gkhneminesn Hatice2481 canim benim erken dogum riski vardi 33.haftada ilaca basladim 37 de biraktim ve 39+4te dogurdum ilkte sabirsizdi sonra gelmeyecegi tuttu 40 a kadar yolun var
Hatice2481 Seda_123 nts de sancılarınız kaç gibi çıkıyor ? 38. Haftadayım haftalık çekiyorlar gittiğim yende sizindemi haftada bir kere ayrıce açıklığada bakmadılar bende çatı muayenesi oldunuz mu siz
Mellteem Hatice2481 maalesef hiç birşey söylemedi sadece bekliyoruz buarada bizim kilo problemimiz de var 38+0 da 3600 gramdı pazartesi günü tekrar kontrolüm var kilo aldıysa mecbur sezaryen günü belirlicez hayırlısı artık diyorum 😔
Seda_123 Hatice2481 İlk nst ye 36+4 te girdim sancılar 40 larda cıktı 37+4 te doktor basını iyice dayamış dedi çatı muayenesi yaptı 1 cm açılma var dedi nst ye gir bakalım dedi 100 lerde cıktı sancı ama ben hiç bir şekilde hissetmiyorum haftada bir nst ye giriyorum yani.Eger devlet hastanesine gidiyorsan çatı muayenesi yapmamış olabilirler devlette son ana kadar yapmıyorlar çünkü
Ozlemmnurr Hatice2481 her hafta bir kere nst çekiyorlar geçen hafta çok düşük sancılarım çıktı. Çarşamba günü doktorum çatı muayanesi yapacağını söyledi.
Hatice2481 Seda_123 özele gidiyorum hala yapılmadı 38. Haftada yarın 39. Hafta kontrole gidiçeğiz bakalım yapacaklarmı
Hatice2481 Ozlemmnurr benimde 38. Hafta dlduğu halde sancılarım 30- 40 arasında bazen daha düşük ne ara olaçak bu sancı anlamıyorum
Seda_123 Mlkdurna Canım doktordan doktora değişiyor o kimisi 34 35.haftalarda nst ye giriyor kimisi daha geç benim doktorum 36+4 te girmemi istemişti her hafta giriyorum artık
Mlkdurna Seda_123 anladım teşekkürler😊 bnde 32 haftalık oldum haftaya kontrol var belki girerim diye düşünüyorum.
Limonlusu Hatice2481 38+2 yim nst de sancılarım var 1cm açıklık var ama gelen giden yok 🤦🏻♀️ Bıktık artık gelsin diye bekliyoruz