Kızlar 11+6 günlük hamileyim çok az bir kanamam geldi. Dün kontrolüm vardı herşey yolunda dedi doktorum kese etrafında bir sorun kanamam alanı yok dedi. Daha önce düşüklerim ve kürtajım var bu 4.gebeliğim sürekli evde yatarak geçiriyorum. Neden olmuş olabilir acaba size danışmak istedim. Protestan 200 mg kullanıyorum sabah akşam.