Hapyannecik Arkadaslar bende 8 tane oksapar igne var isteyene bedava vericem benim kullanmama gerek kalmadi en azindan kullanan arkadaslara gitsin
Hapyannecik elmdmr tamam canim cok uzakmışız uzak olmasaymış iyiymiş ya ihtiyaci olan birine gitsin istiyorum gerçekten
elmdmr Hapyannecik evett canım keşke yakın olsaydı hemen alırdık benim raporum var ama prayla alıyorum dahada bi dünya ilaç alıyoruz yanında düşük riskimden dolayı daha önce bi kaybım vardı artık inan para yetiremiyoruz ilçalara
Hapyannecik elmdmr Allah yardımcıniz olsun canim esinin arabasi varsa buyursun gelsin alsın aman dikkat et Rabbim sana bağışlasın yavrunu kac haftaliksin