Busra221 Kızlar kabızlık için doktorunuzun verdiği ilaç adı verirmisiniz yada doğal bir yöntem cok fena şişkinliğim oluyo kabızlık sebebiylede
Busimss Busra221 canım Direk ayva ye inan hemen faydasını göreceksin ilaca başlamadan önce ayva ye önce ve işlenmemiş kayısı ye koyu olanlardan bende hemen ise yaramıştı
Rum Busra221 bana vinalac verdi canım hamileler için mis. Hamilelikden önce de çekerdim şimdi daha da siddetlendi. Içinde hem folik asit ve her vitamin hepsi vi arada probiyotik
merve6106 Busra221 bende kabızım doktor ilaç veremem kuru kayısı ye ılık su iç portakalı beyaz lifleriyle ye elmayı kabuklarıyla ye dedi 😔😔😔
Busra221 Ftszgn ay Bu ilaçtan bana doktorum da verdi ama içinde reçetede hamilelikte 6 aydan sonra kullanın yazıyo kafam karıştı
BusraDevlet83 Busimss Ayva kabız yapmıyor mu ya! Beni yapmıştı kabız. Belki de bünyeden bünyeye değişiyor. Ben de fitil kullanıyorum şimdi dr un tavsiyesi ile:)
Eliffyvzz Ben kefir içiyorum düzenli olarak.kabızlık yaşamadım denemeni öneririm.inşallah faydasını görürsün 🤲🏻
Kubra_ksk Busra221 doktor babada ilaç yazdı ama çok zorda kalmazsan kullanma dedi bana armut ve mandalina iyi geldi kuru kayısı falan bi işe yaramadı açıkçası
Htcmhmt Busra221 sabah aç karna 2-3 tane kuru kayısı koyu renkli olanlardan gün kurusu diye geçiyor.üstüne 1 bardak ılık su. Bana fayda etmişti.
tugce67-67 Busra221 bana şurup verdi istersen adını yazayım doktoruna sorarsın tavsiye ederse kullanırsın
Eymenkerem Duphalac gönül rahatlığıyla kullanılıyor. Ama tek başına pek etkili değil. Bol sıvı önemli.