Hamilelik riniti deniyormuş buna, benimde en başından beri sadece burun tıkanıklığım var. Kusmam bile yok. Geceleri viks sürüyorum bende ama içine değil. Zaten prospektüsündede burun içine sürmeyin yazıyor. Deniz suyu varsa ondanda çekebilirsin rahatlatıyo o da.