MelisOnur Benim oğlum geçen sene haziranda doğdu ve ben temmuzdan sonra sadece çorap ve yarım kollu çıt çıtlı bodiler giydirdim yatarken tabi uzun kollu uzun pijama bu hazıranda yine kızım olucak yine aynı yapıcam valla canım