[silindi] Ben11+4um bugun kasik agrim olustu boyle cok olmuyordu kanama yok kasiktan vajinaya dogru bide sadece sag tarafta sizce kotu bisey mi oluyor cok korkuyorum ilk gebeligim
Ozgelin Rahim büyüme ağrısı olablir canım hemen telaş yapma o haftalar başlıyor ağrılar çünki..kanaman yoksa sıkıntı yok..