Öncelikle herkesin yazdığı gibi inaanmıyorum hikayemi yazdığıma.Zaman nasil gecti hic anlamdim kosturmaktan ben.😊Benim 2. Çocuğum.Oğlum vardı şimdi Güzeller güzeli kızım Mihram doğdu.Bugün tam 1 hafta oldu.İlk doğumum özel bir hastanede olmuştu 20 saat sürmüştü ve tam bir kabustu.Gelelim harika doğum hikayeme😊4 ocak ablamın kadın doğum randevusu vardı gel sende nst baktırırsın dedi.Gittik nst çekildim bişey yok.Doktoruma ben ıslaklık hissediyorum ara sıra dedim gel dedi muayene edelim.Evet sanki bir sızıntı var dedi amniosure testi yaptır dedi ve 2 cm açıklık.Testi yaptırdim negatif çıktı ki tam hastaneden çıkarken ismim anons edildi.Gittim hemen test pozitife döndü acil yatış veriyoruz dediler.Ben şok😂Neyse doğumhaneye aldılar ne sancı ne bişey saat 3 gibi seni servise yatıralım dediler eve gideyim dedim izin vermediler.Yarın öbürgün anca doğum olur dediler.Ablam benle kalacak bu akşam parti yapalım dedi bir sürü yiyecek aldı geldi.Saat 6 gibi karnım ağrımaya başladı.Yok dedim doktor muayene etti ondandır.😊Sancılarım şaka gibi gelmeye başladı nst ye bağladılar.Hemşire sen doğuracaksın dedi galiba😂7 gibi iyice arttı beni doğumhaneye aldılar tekrar.Ebem geldi kendini tanıttı.Hakkını asla ödeyemem.Devlet hastanesinde dogum yaptim ama ebe degil sanki dogum kocuydu.Okadar sefkatli,okadar yardimciydiki.Ozel hastaneye bin basar rahatliktaydi.Neyse sonra Benim sancılar beni odada sağdan sola atıyor😂ebem muayene etti 4 cm dedi.Sancı geldikçe kusuyorum ama nasıl.Ebe çok iyi kusman rahmin açılıyor dedi.Diğer ablamda geldi bu arada bana masaj yapıyorlar.Duşa girdim çok rahatlattı.8 gibi ebem tekrar baktı6-7 cm olmuş.Ben inanamıyorum tabi.Saat dokuz oldu sancı geldikçe nefes alıp verdim gözümü kapadım.Tekrar duşa girdim.Ebem gel suyunu patlatıp bitirelim şu işi dedi.Beni catala cikarmak icin baska bir odaya aldi.Suyumu patlattı bebeşimin kafasını yerleştirdi.Aciklik tam oldu bu arada.Nerde doğum yapmak istersin dedi.Gel seni odanda doğurtalım dedi.Hemen yatağımı çatala döndürdüler.Vazelinle perine masaji yaptilar.Sonra 3-4 ikinmada kizim kucagimdaydi.Hemen tentene temas yaptilar.49 cm 2.980 minicik suratli simsiyah sacli😍Ablalarim bebegi giydirdi esimin ve annemlerin yanina goturdu.4 diksim var.3 saat 45 dakikalim hayatim en guzel hikayesi kizlar.Suni sanci tekrar alirim diye cok korkuyordum cok sukur kendi sancimla dogdu.Kizlar sizlere tavsiyem korkmayin,kendinize inanin,bagirmayin ve vaazgecmeyin.Basarabilirsiniz.Dogumdan sonra cok usudum mutlaka kalin biseyler alin.Sutum geldi ama yeterli degil bebegimin sariligi cok yuksek oldugu icin mama takviyesi yapiyoruz.10 kilo almistim kizlar.Bir haftada gobek falan gitti😊Eski halime dondum diyebilirim.Uzun oldu kusura bakmayin hakkinizi helal edin.Allah herkese hayirli dogumlar nasip etsin.