Arkadaşlar merhaba . Bebeğimizle 38. Haftamız . Bugün kontrole gittim Bebek de bir kaç haftadır hareketlenme azaldı . Bugünde kalp atışı normal hareketler yine az . Doktor Çarşamba gününe tekrar çağırdı endişelenecek bişey yok dedi. Ama canım sıkıldı acaba gerçekten bizi düşündüğü için mi öyle dedi. Başınıza geldi mi böyle durum ? NST de de uyuyor olabilir dediler bi kaç tekme attı.