Naaagihannnn Happpm ye cnim ye ben hafta da 1 paket yiorum canim istio kendimi ona endeksledim 1 paket yiorum snrasi yok 😊 sakınan goze cop batarmis ole cokta sey etme yani ben her gun 1 kahve iciorum canim istedgnde hamburgerde yiorum abur cuburda tuketiorum cola da iciorum cigkoftede yiorum ama abartmadan nefsimi korelticek kadar o yuzden aklinda kalicagna caninin istedgni ye gitsin 😊
Zeyk Happpm yedikten sonra mı düşünmek istedin birşey olup olmayacagini? Bence sende biliyorsun birşey olmaz diye yedin (; ne olacak ki zaten
Periii_Ss Happpm daha azonce 3 paket yedim resmen cips aseriyorum 😂 hiç biseycikte olmaz 2 hafta bir yiyorum
Gulbebek Ben arada yiyorum yani çok canım çekerse, ama bir paket değil birkaç tane. Canınız çok çektiğinde az bir miktar yemenin zararı olacağını sanmam ama aşırıya kaçmayın bşr paket fazla biraz.
burcu-dalkiran1 Naaagihannnn valla bende vicdanım sizlaya sizlaya aynı senin gibi yiyorum kendimi rahatlatmak için belkide bebek istiyordur diyorum 😂
Naaagihannnn burcu-dalkiran1 ama yememek daha kotu degil mi kendine aci cektiriosun yani ben canimin istedigini yemedigim zaman cok huzursuz ve mutsuz oluorum ole olucagima arada bi yemenin bi zarari yok bence abartmadan tabiki ve ne kadar kontrollu beslenebiliriz ki yok et tavk balik sebze kuruyemis ne kadar gider yani bence 9 ay gitmez o yuzden hafta da bi kac abur cubur kacamagi yada ayda bi sagliksiz dedigimiz beslnme hamburger vs cokta sorun yaratmaz yaratmadi yaratmioda 😀