Duyguaydin81 Kullanan memnun olan var mı sleepyi öneriyorlar hep bende baktım yeni doğan için 320 tanesi 196 lira sizce nasıl
2kezanne Duyguaydin81 sleepy merhaba bebek seti aldim şimdilik çünkü bez cildine iyi gelmezse degistiricem kızımda molfix kullandım 2 kere acillik oldum piştikten 5 aydır sleppy naturel kullanıyorum cok şükür iyi geldi🙏🏻
Grhn Duyguaydin81 büyük paket almayın çünkü cildine iyi gelse bile bebek hemen büyüyor 2 numaraya geçiyorsunuz 1 i bırakıyorsunuZ. Ben 80 lı aldım
Misskokulumm Duyguaydin81 ben kullanıyorum aşırı memnunum ama her bebeğe iyi gelmeyebiliyor deneme amaçlı bütün annelerin az adetli almalarını tavsiye ederim fiyatı da uygunmuş kuzum
Kvsryld İlk zamanlar bezi çok almamak daha iyiymiş çünkü her bez her bebekte farklı etki yaratabiliyormuş. Ben denemelik sleepy aldım pişik yapmazsa devam ederim. Bence sen de hemen çoklu alma bebeğinin cildine uyumuna göre hareket et