Hblgnn İçinde kortizon yoksa bişey olmuyor,doktorum yoksa kullanabilirsin demişti.bende de kuyruk sokumumda olmuştu ne oturabiliyordum nede üzerine yatabiliyordum, O ilacı kullandım birkaç kez şişlik ve ağrı gitti.hamile olmadan önce de aynı şekilde olmuştu.