Kdzeregli Kızlar yenidoğan bebeğin de molfix izotonik sulu ıslak mendil kullanan var mı? Memnun musunuz
Nurhayatt Kdzeregli ben aldım bulunsun diye ama bebeğimin altını ne kadar kaliteli olsa da ıslak mendille silmeyi düşünmüyorum. Alt silme pamugu alıcam. Islak mendille ellerini falan silerim anca 😊 sana da tavsiyem pamuk almayı düşünebilirsin
Tusubasa Kdzeregli mühendisinoğlu diye bir instagram sayfası var canim orada tehlikeli bir içeriğe sahip oldugunu açiklamiş. Zaten cilt doktoruma sorduğumdada ayni tepkiyi almiştim izotonik sulu mendilin her vucuda bünyeye uyum sağlamayacağini dile getirmişti
26mrv Kdzeregli banada deneme ürünleri paketi vermişti hastane içinde vardı açıp baktım hattta yüzüme sürdüm ve yüzüm kırmızılaştı alev alev oldu begenmedim sleepy nin ıslak mendili daha güzel 👍🏻
Kdzeregli Nurhayatt pamuk aldım ilk zamanlar öyle kullanıcam ama yine de sormak istedim bezin yanında hediye geldi de 🙂
Gulbebek Molfixin iyi bir bebek ürün markası olduğunu düşünmüyorum ben de çok araştırdım etrafımda sadece maddi yönden sıkıntısı olanlar kullanıyor çok da memnun değiller bezinden de ıslak mendilinden de
Kdzeregli Gulbebek açıkçası molfix bez aldım ama diğer bazı bezlere göre daha pahalı. Ucuz bir marka değil 🙂
Gulbebek Kdzeregli Kalite olayı kişinin beklentisine bağlı. Bir de her bebeğin teni farklı, ben de pampers pure aldım tavsiye üzerine, umarım memnun kalırım.
Tusubasa Gulbebek molfix pampers sleppy gooon bunun gibi bi kaç markanin içeriği zaten çok temiz ama bebek teni dediğiniz gibi çok önemli temiz içeriğede tepki veriyorlar o yüzden stok yapmamak lazim böyle şeyleri 😇 bezdir ıslak mendildir hepsinden 1 er kutu aldimmm riske etmemek adina 😇
Gulbebek edward şu an hiçbir markayı henüz kullanmadım sadece tavsiye üzerine pampers pure aldım, çocuk cerrahı bir arkadaşım var kendisi bunu önerdi, bakalım umarım memnun kalırım, bebeğin tenine uyum sağlaması çok önemli
Gulbebek Tusubasa Ben de sadece 1 er paket aldım bez ve ıslak mendil, deneme yanılma yoluyla göreceğiz, iyi gelirse devam ederim.
BuseYener48 İzotonik su bizim hastanede kullandığımız SF yani tuzlu su değil mi ben anlamadım nasıl cilde en uygun oluyor 😞 Ben mi olayı yanlış anlamışım acaba 😅
Dilankenger BuseYener48 evet canım hastanede kullandığımız izotonik yani tuzlu su . ben bebeğimin poposunu elini yüzünü neden tuzlu suyla yıkayayım ki . hem kurutur tahriş eder zarar verir . pişik olduğunda düşünemiyorum bile nasıl yakar . hastaların kişisel temizliğinde ve yara bakımında izotonikten uzak duruyoruz distile su kullanıyoruz . ordan pay biçilse kimse kullanmaz 😏
Tusubasa Gulbebek bende forumda gormustum stok yapmis ama bebeği alerji olmuş bezler elinde kalmiştk riske etmeye gerek yok 🙄