FatmAkb ben normalde sezeryan dan bir gün önce kesecektim iğneyi ama Cuma gecesi iğne vuruldum sabahına sezeryana alınmak zorunda kaldım, 12 saat bile geçmemişti iğnenin üstğnden , kat kat kesildim ama çok şükür sıkıntı olmadı, doktorda çok kanar diye bekledim korktuğum gibi olmadı dedi, normal doğum yapan yakınlarım oldu sıkıntı yaşamadılar