36+3 den herkese merhaba ☺️ Aslında böyle bi post açmayı düşünmüyordum ama forum da sürekli bu iki konu dönüyor. Bende açıklık getirmek istedim. Bu zamana kadar özel yüzyıl hastanesi hale hanıms gidiyodum. Kendisi bilgili sakin ilgili bir doktor. Ama duydumki muayene ücretleri 135 tl olmuş doğum ise 2250 den 2850ye cıkmıs bende hal boyle olunca doktor arayısına girdim ve medipolü denemek istedim. Canan Acar Demir hanıma randevu aşdıö gayet neşeli güler yüzlü ilgili bir doktor sorularımı acık acık dile getirdi. Çatı muayenesi oldunmu diye sorunca bende olmadım dedim bakalım dedi. Korkmam gerekiyor mu diye sordum gülerek. Cunku burda herkes catı muayenesini cok abartıyordu. Kendimi rahat bıraktım ne acı ne ağrı hiçbirini yaşamadım. Normal dopuma müsait oldugumu soyledi. Muayene ücreti 70 ₺ normal doğum 1750 ₺. Gece acil bi durum olursa doktor kabul ederse 800₺ye geliyormus. Her ihtimale karsı yenidoğan yogun bakım ünitesi varmı diyr sordum cunku bu benım için önemli detaydı. Önümüzdeki hafta acacaklarını söylediler. Bir çok soru sordum sizlerinde sorusu varsa cevaplarım herkese bol neşeli hamilelik hayırlı ve kolay doğumlar inşallah 🥰