Asliyavuz Arkadaşlar ankara sehir hastanesinde dr. Fatma salih e giden veya nasıl olduğunu bilen var mı acaba
Asliyavuz nazsimaova anladım canım.cok sağol. Bide yeni mi yaptı hastane odaları flan nasılmış. Hemşireler flan ilgili mi ve refakatçi aliyolar mi
nazsimaova Asliyavuz cnm büyük dogumda yapti ama bn sehir hastanesinde yattim odalari tertemiz hemsireleri ve ebeleri cok iyi refakatçi de bayan kabul ediyorlar
Asliyavuz nazsimaova tamam canım çok sağol içimi rahatlayın 😊 bu arada çok geçmiş olsun inşallah kötü bisey yoktur 🙏
Asliyavuz matrushka canim ben salı günü ilk kez muayeneye gidicem iyidir inşallah 🙏 33. haftamdayim o yüzden doktorun ilgisizliğinden ve tavirlarindan cok korkuyorum 🙄
matrushka Asliyavuz Fatma hanım çok tatlı dilli, ben bir kez muayene oldum o gün çok gergin olaylar yaşanmasına rağmen bana hiç yansıtmadı. Bence siz de memnun kalacaksınız anaç bir kadın.
nazsimaova Asliyavuz bilmiyorum ki belimde fıtık var bu aralar kadın doğum doktorum karar verecek dogum şekline
nazsimaova Asliyavuz ben sehir hastanesinde perinatoloji bölümüne gidiyorum cnm profesöre randevu veriolar ama asistanlari bakio bn ayriyeten 12.cadde sincan devlet hastanesinde doktorum var oraya gidiyorum
Asliyavuz nazsimaova bebegimin böbreğindeki sıkıntı nedeniyle bende gitmiştim perinatoloji bölümüne. Amniyosentez yaptirmistim. Elif hoca var gerçekten çok tatlı bi doktordu ama dediğin gibi genelde asistanlar ilgileniyo