Necla28 bnm de ilk gebeliğim düşükle sonuçlandı .. ikinci gebeliğimde 6 haftalıkken kanamam oldu hemen doktora gittim progesteron verdi .. Rabbime binlerce kez şükürler olsun 33 haftalık olduk bebeğimle .. sende bunu kucağına alırsın inşallah canım kötü düşünme .. Allaha bol bol dua et