ems1
akşam yüksek çıktığı için mi sadexe akşam uyguluyorsunuz ??
benim sabahları yüksek çıkıyor kahvaltıdan sonra 160-180 lerde çıkıyor 1.saat yendiğim tek şey ise 2 yumurta peynir domates salatalık 1 dilim ekmek 😟
sizce bu değer ile insülin gerekmez mi?
akşamlar ise 120-130 arası çıkıyor