Duygu_pb siz farkında olmazsınız daha yeni hamile olduğunuz için birden kaldırmayın kabin boy valiz bile ne olursa olsun ağır gelir. Ben de yalnız seyahate çıkacağım 32. Haftamda ve etrafımdaki insanlardan ya da görevlilerden yardım isteyeceğim yoksa taşımak riskli olur.