Sevdamertugrul Ya bu ilk kez açıklık muayenesinde herkes kasılmaz mi yada canı herkesin yanmaz mi 🤔38 im bu arada
Hamiyet Sevdamertugrul evet bende merak ediyorum herkes çatı muayenesini yazıyor ama açıklığa bakılırken noluyor yazmıyor
Hamiyet Sevdamertugrul benim çatı oldu sadece daha çok kısa sürdü zaten açıklık bakma da okadar kısa mı sürüyor?
DenizadanTalay Iksıde aynı kı kendınızı rahat bırakın sadece dısa dogru ıkınma tarzı bısey yaptım afedersınız hoc acımadaı hem catıya baktı hem acılmaya bıraz daha ılerıye bakıyor yanı
DenizadanTalay Hamiyet aynı anda baktı elını ılerıye ıttı hıc acımadı korkmayın rahat bırakın hatta ben ellerımı basıma kaldırdım yatar gıbı ınsallah hep boyle gecer catıya bakarken acılma varsa soylerdı demek kı yok sizin
Hamiyet DenizadanTalay çatı gibiyse oda sıkıntı olmaz rahat olurum çatı muayenesinden önce çok düşündüm napcam diye ama hiçbişey değilmiş hatta doktorum aaa tavanda bişey mi var bak dedi ve bitti 😂