Ya ishalden ziyade bulantı beni mahvediyor gün boyu devam ediyor ama çıkartıp rahatlayamiyorum. Galiba midemi de üşüttüm ağızdan gaz atıyom sürekli. Çıkarmak istediğimde afedersiniz sarı su gibi geliyor hep. Bulantı normal mi acaba ya genelde sabahları olur geçer derler ama anlayamadim