Canlar birçoğunuz beni illaki görmüştür. 1.5 sene önce düşük yaptım ve o günden bu güne hiç korunmadık ve gebe kalamadım. Bu ay ovulasyon denedim ilk defa. 21. Gün yumrtladım 31. Gün adet günümdü bugun gecikme 3. Günüm. Evde test yok aslında korkudan test yapasımda gelmiyo.. karmaşık duygular içindeyim.. 3 4 gündür hafif hafif midem bulanıyo ama kusucak kadar değil ve aynı şeklde inceden inceden karın agrım oluyo 3 4 gündür. Göğüslerim sertleşmedi ama aşırı acıyo içindeki damarlar ve en çokda ucu.. uzun lafın kısası Allah rızası için bana dua edin lütfen bende o mutlu haberi alabileyim artık😪
Şimdi test yap diyenler olacaktır ama geç yumurtladğım için çıkmaz da negatif görürsem die çok korkuyorum.. yer gök dua ile 🤲🤲 lütfen dua edin bana ve her isteyen kardeşlerime