Beyzanur123 Hayırlı Akşamlar arkadaşlar. Afedersiniz ama sormak zorundayim. Benim iç camasirimda gün içerisinde idrar kaçırmış gibi islaklik oluyor sizce suyum mu geldi Allah korusun daha çok erken. 27 haftaligim daha..
Rabia0101 Beyzanur123 olabilir eczaneden ped alın. Suyunun gelip gelmediğini anlamana yardımcı olur yada direk hastaneye git canım
Nfm Beyzanur123 vajinada yanma kaşıntı var mi? Oyleyse enfeksiyon riski olabilir. Onun disinda arada bir akinti olmasina normal diyorlar. Cok siddeetliyse doktor kontrolu şart
Cisem-22 Beyzanur123 yok o idrar kaçırma oluyor bende de o haftalarda basladi hala devam edıyor 33 hafta oldu baskı arttıkça oluyor o
Canan06 Beyzanur123 bende 36.haftaligim altima ettim sanıyorum korkmayn suyunuz çok daha fazla gelir öyle bi durumda
Beyzanur123 Rabia0101 suyum gelse çok daha fazla olmaz mı canım doktor a gitmiştim ama bişey dememisti geçen haftalarda
Zeyk Beyzanur123 bunun için mi gitmiştin doktora? Valla suyu bir anda boşalan da var sızdıran da var nasıl birşey bilemiyorum ama acaba enfeksiyon mu ki en doğru bilgiyi yine doktorundan alabilirsin.