38+ 1 iz Bebeğimin kasılmaları dışın da sancı ağrı akıntı vs. Hic bi belirtim yok bebeğim baş aşagı ama dogum kanalın da degıl. Vajinal dogum yapmayı cok istiyorum kanala girmesi için doktorum yürüyüş dıyor yürüyüş yapmaya calısıyorum ama havalar aşırı soguk cok yürüyemıyorum. Avm de yürümekte olmuyor geç çıkmamız icab ediyor. Ne önerirsiniz kanala girmesse cok üzülücem :(